Головна - Гарантія

Виявилося, що замовлені товари не підходять

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" впродовж 14 днів від дати покупки, (у нас, від дня отримання замовлення), Ви можете повернути замовлені товари і отримати назад їх вартість.Так само, можливий обмін на інший розмір або іншу модель товару. У разі, якщо Ви не можете підібрати взуття на обмін, гроші можна залишити на рахунку магазина і скористатися цією сумою для оплати наступного замовлення.Згідно Закону України "Про захист прав споживачів" товар підлягає обміну або поверненню грошей, у разі відсутності видимих ознак його носіння, у фірмовій упаковці і тільки при наявності на ньому всіх цінників, і інших ярликів невикористаними. Не допускається нанесення на упаковку написів, адрес та іншого. Коробки обмотані клейкою стрічкою без додаткової упаковки назад не приймаються. У разі повернення товару, пропонованого в складі комплекту, необхідно повернути всі складові комплекту.У разі обміну або повернення, клієнт оплачує доставку товарів в офіс або склад магазину. Якщо клієнт вирішив не обмінювати товар, а забрати гроші, йому повертають вартість товару за вирахуванням транспортних витрат.Якщо покупець не повідомив інтернет-магазин про повернення товару, і не оплатив його доставку до нас, сума витрат буде віднята від вартості замовленого товару.

Причиною повернення послужила помилка працівників магазину

Клієнту повертають повну вартість замовлення, так само, магазин оплачує зворотну пересилку товару. Під помилкою магазину мається на увазі: 

- вислана не та модель, що вказана в замовленні; 

- висланий не той розмір, що вказаний в замовленні; 

- колір моделі не відповідає фотографії (наприклад: замість чорних, кросівки виявилися червоними). При цьому, не враховуються невідповідності відтінку того ж кольору, у зв'язку з тим, що на різних моніторах одне і те ж зображення може виглядати по-різному;

- прислана явно бракована модель.

Адреси для повернення

Повернення товару проводиться на адресу відправника, яка вказана у товаро-транспортній накладній, по якій Ви отримали посилку.

Якщо Ви отримали товар із м. Рівне через "Нову пошту", необхідно вказати:
1. Місто Рівне
2. Відділення №11, вул. Фабрична, 1
3. Телефон: 067 380 27 70
4. Отримувач: Климчук Ігор Дмитрович

Якщо Ви отримали товар із м. Рівне через "Автолюкс", необхідно вказати:
1. Місто Рівне
2. Вулиця Набережна, 22
3. Телефон: 095 438 77 01
4. Отримувач: Климчук Ігор Дмитрович

Якщо ви отримали товар із м. Київ через "Нову пошту", необхідно вказати:
1. Місто Київ
2. Відділення №35, вул. Фучіка, 3
3. Телефон: 098 721 87 18
4. Отримувач: Ковтунович Євген

При оформленні посилки

При оформленні посилки врахуйте: 

повернення грошей, або обмін на іншу пару провадиться лише після того, як посилка повернута в магазин; 

повернення товарів здійснюється звичайною посилкою, а не післяплатою. Посилки, які клієнти відсилають післяплатою, забирати не будуть, оскільки оплата повернутого товару проводиться лише після перегляду посилки; 

при заповненні бланка на відправлення посилки, обов'язково потрібно вказувати повну вартість товару в графі Оголошено ВАРТІСТЬ посилки, оскільки в разі втрати вантажу, саме цю суму компенсує перевізник.

Порядок оформлення
обміну

1. Упродовж 14 днів від дати отримання посилки, відправте взуття, яке надійшло, по одному з вказаних вище адрес.

2. Виберіть в каталозі товари, які слід вислати на заміну, і оформіть нове замовлення. У коментарях до замовлення вкажіть причину обміну. Також, просимо Вас вкласти в коробку з поверненням записку, яка містить інформації про Вас (E-mail, ПІБ, телефон, адреса), а також на яку модель потрібно зробити обмін. 

3. Як тільки повернення буде отримано, Вам передзвонить один із співробітників магазина для узгодження деталей обміну.

Повернення грошових коштів

1. Упродовж 14 днів від дати отримання посилки, відправте взуття, яка не підійшло, по одному з вказаних вище адрес.

2. У коробку вкладіть записку про те, що хочете отримати назад вартість товару, або передзвоніть по одному з наших контактних номерів щоб обговорити порядок повернення коштів з оператором.

3. Гроші будуть повернуті в строк до 7 днів від дати отримання повернення в поштовому відділенні.Повернення здійснюється поштовим, або банківським переказом, за Вашим вибором, виходячи з вартості товару на момент його покупки. 

Нагадаємо, що повертається тільки вартість товару .Вартість пересилки повернення відплачує клієнт. Із суми повернення установа, яка здійснює грошові перекази (банк або пошта) віднімає комісію за переказ грошових коштів. Винятком є випадки, коли причиною повернення послужила помилка працівників сайту (дивіться вище). В цьому випадку ми компенсуємо вартість пересилки повернення і оплачуємо банківські послуги по переказу грошових коштів.